sobota 4. mája 2013

Summer Love- 2. kapitola


Z uvažovania ma vyrušilo rádio. Je to naschvál alebo náhoda?! Práve hrali Summer Of 69. Pospevovala som si a očkom som sledovala Fleur. Určite si o mne myslí že som blázon. Usmiala sa na mňa a venovala sa ceste. Prehovorila až keď sme boli v Londýne. Mali sme tam ostať týždeň kvôli jej práci. Mala tam nejaké rokovania. Zastavili sme pred hotelom ,po prečítaní názvu mi sánka padla dole. Four Seasons. No vážne, bývať v najdrahšom hotely na svete. Viem, že teta prachy má, ale že až toľko som nečakala.
,,Dúfam že toto bude stačiť.´´ prehlásila, ako keby to bol obyčajný dom.
,,Fleur... že sa pýtaš. Toto je ten najdrahší a najluxusnejší hotel na svete!´´ povedala som s nadšením, že to počuli aj okoloidúci.  Ľudia na mňa pozerali, radšej som zavtorila ústa. Zobrala som kufor a kráčala do hotela. Fleur šla na recepciu vyzdvihnúť karty.
,,Sme na druhom poschodí, každá má svoju izbu...´´ hovorila. Ostala som pozerať ako teľa na nové vráta. Po chvíli som sa zmohla prehovoriť.
,,Zbláznila si sa?! Každá svoju izbu? Vieš čo to stojí?´´ vyvádzala som a chytala sa za hlavu. Pozrela sa na mňa či mi nešibe a dala kartu. Čo sa týka peňazí, vždy som strašne vyvýdzala, pretože som zvyknutá šetriť a nie som taká, aby som míňala peniaze len tak do vetra.
,,Ja budem musieť každé ráno stávať skoro a čo by to bolo za prázdniny, ak by si si nepospala.´´ Zamierila k dverám a ešte sa otočila. ,,Mimochodom, o peniaze sa strachovať nemusíš. Tých mám až, až a chcem aby si si to tu užila.´´ žmurkla a zabuchla mi dvere pred nosom.
Ostala som tam stáť ako tupec a pozerala do prázdna. Keď som sa spamätala otvorila som dvere a tam ma čakal šok.
Moderno zariadená obývačka s plazmou, krásna hnedá pohovka a nakoniec terasa. Kašľala som na kufor a šla si pozrieť výhľad. Bolo toho na  mňa moc ale srdce mi tĺklo ako šialené. Celá spálňa je väčšia ako naša obývačka a kúpeľňa dokopy.
Boli sme dosť vysoko, aby  bolo vidieť centrum a je to fakt, že nádhera.  Celá natešená som zobrala foťák a začala fotiť. Nedivila som sa keď, som sa potkla a spadla.
Do frasa!
Po polhodine kochania sa výhľadom, zamierila som do spálne . Veľká posteľ s baldachýnom, ďalšou plazmou a veľkým šatníkom. Tak toto zabili! Všetko bolo zariadené super a štýlovo.
Cesta ma dosť unavila, takže som sa osprchovala, hodila na seba tepláky a tielko a ľahla som si.  
Z tvrdého spánku ma vyrušil telefón.  Kriste! Čo som komu spravila že ma takto budí? Hundrala som si do vankúša a rukou som hmatkala po mobile.
Videla som rozmazane, nič iné mi neostávalo len zdvihnúť.
,,Prepáč, že ťa tak skoro budím.´´ Ozval sa otcov hlas.
Spánok zo mňa opadol a dala som sa do pozoru. To som spala až do rána?
,,No, síce si ma zobudil ale nevadí mi to.´´ zasmiala som sa a zatiaľ boli moje pokusy zapnúť televízor márne.
,,Ako sa máš? Páči sa ti v Londýne?´´ spýtal sa.
Vzdala som to a obzerala si šatník.
,,Jasné, je to tu super, ale Fleur sa musela zblázniť že nás ubytovala do najdrahšieho hotela.´´
,,O to sa ty nestaraj. Teraz je prvoradé, aby si sa vybláznila a užila si. Na obed sa choď niekam poprechádzať a uvidíš, ani sa nebudeš chcieť vrátiť. ´´ Jeho smiech ma hrial pri srdci. Bolo to prvý krát, čo som ho počula sa takto smiať. Konečne úprimný smiech.
,,Ok oci, končím lebo žalúdok volá...´´ Zobrala som si biele tričko s nápisom Live for the moments a k tomu riflové kraťasy. Ešte že som si zobrala tú riflovú bundu. Tým, sa mi to aspoň doladí.
  ,,Dobre, aj ja by som mal končiť lebo  mi prihoria raňajky.´´ Poslal mi telefonickú pusu a zložil.
Ok. Čo teraz. Fleur, je zrejme už v práci. No nič, sedieť tu nemienim, takže si vyrazím do mesta. Obliekla som sa, obula červené conversy, skontrolovala či mám peniaze a mobil a mohla som ísť.  Musela som sa vrátiť späť, neviem ako som mohla zabudnúť na foťák.
Šla som si pofotiť Big Ben do mojej zbierky. Milujem fotografovanie a všetko okolo. Už ako malá som sa jednoducho musela objaviť na každej fotke. Mám aj pár svojich fotografii, ktoré som poupravovala v počítači a zhotovila. Až pri Buckinghamskom paláci, sa ozval môj žalúdok. Na dnes by bolo toho aj dosť. Idem sa najesť lebo umriem od hladu. Vybrala som sa smerom cez park k McDonaldu. Obzerala som si stromy, nádherne rozvetvené. Nikde ani špina na zemi. Fakt sa to tu dosť líšilo od Dublinu. Udržiavali si tu čisté parky, chodníky a cesty. Obzerala som sa po McDonaldovi.
 Zistila som že to bolo kúsok odtiaľ. Trvalo mi kým som sa dostala do prekliateho fastfoodu. Dvakrát sa točiť nie je žiadna výhra. Postavila som sa do rady a vyberala som medzi McWrapom alebo šalátom. Vypýtala som si šalát. Nie je zlé po dlhej dobe jesť aj zdravšie.
Stavila som sa na kávu v Starbucks, ktorej nikdy nemám dosť a vyrazila do obchodov.
Najradšej chodievam do obchodu s hudobninami. Majú tam gitary, moje ,,lásky´´.
Obzerala som si jednu Fenderku, na ktorú mám zálusk už pol roka. Chvíľu som si hrala a skúšala . Zobrala som ju zo sebou a predavačovi povedala že si ju beriem. Viem, trochu náhla rozhodnutie, ale čo nespravíte keď vám otec nechá jeho kreditku a plus teta nám to vráti .
,,Prosím počkajte, hneď ju vám donesiem´´. Zobral mi z ruky tú čo som držala a čakala pri pulte. Zazrela som v pulte trsátko tyrkysovej farby. To bude moje!
Predavač sa vrátil, keď zbadal ako sa vyškieram pozrel na mňa vystrašeným pohľadom. Dobrý pocit z toho že som si niečo kúpila... Nič nie je lepšie.
Pozrela som na mobil, koľko je hodín a keď som zbadala že 9, vypleštila som oči a ponáhľala sa zastaviť nejaký taxík.  Nadiktovala som adresu šoférovi a modlila sa že Fleur nespraví scény.
Celá zafučaná som došla do svojej izby a všade ticho. Vážne som mala strach,že Fleur na mňa zavolala celý policajný výbor. Cestou k spálni pri dverách ležali cestovné tašky. Rozmýšľala som, či prišiel ocko, no tú myšlienku som zahnala hneď ako prišla. Veď ráno volal, že sa musí zdržať dlhšie. Neprichádza do úvahy aby tu bol. Spoznám kufre aj na kilometre. Hlavne tie jeho. Usmiala som sa a šla do spálne kde sa mi naskytol pohľad na cudzieho chalana, ako leží rozvalený  na pohovke a spí. Do pekla! Ten tu čo robí? Kto je to?

Nikki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára