sobota 4. mája 2013

Summer Love- 3.kaptilo


V hlave  mi vírilo toľko otázok, že moja hlava začala protestovať. Pokaziť zbytok večera si nenechám nejakým chalanom. Vzala som z tašky tabletku a prehltla na sucho.
Neviem čo tu ten chalan robí, čo je zač... Radšej som prešla do obývačky, potichu zapla telku a pozerala Simpsonovcov. Dosť ma štvalo, že som sama v hotelovej izbe s cudzím chalanom a Fleur je preč. Mohol aspoň jeden z nich, buď otec alebo Fleur povedať, že večer v izbe nájdem neznámeho chalan. A vraj toto je užívanie. Úžasné. Z trucu som zaklopala na dvere oproti. Chvíľu bolo ticho ale napokon sa ozval dupot nôh.
,,Už som ťa čakala´´ ozvala sa s úsmevom na tvári. Tak teraz jej to vytmavím.
Vrútila som jej do izby ako veľká voda a rozkričala sa.
,,Kto je ten chalan v mojej izbe!´´
,,Čo? Aký chalan?´´ pozrela nechápavo.
,,V mojej izbe na posteli spí nejaký chalan. Má tam napakované všetky možné tašky!´´ kričala som.
Fleur stála zo založenými rukami vbok, oblečená v bielej saténovej košeli. Zrejme sa chystala spať.
Asi jej to docvaklo a uškrnula sa.
,,To by ti mal vysvetliť otec.. ja sa nechcem do toho miešať.´´ pokrútila hlavou a vyháňala ma z izby.
,,Počkaj... čo s tým má spoločné ocko´´. zastavila som ju.
,,Len sa neboj. Otec ho pozná a izbu zdieľate spolu. Tatko ti zajtra zavolá a vysvetlí ti to. Ja... bohužiaľ nemôžem.´´ vzdychla si a zabuchla. Neznášam keď ma takto vytočia. Kľudne to môže byť nejaký pedofil!
Tupo som zízala na stenu oproti keď za mnou sa ozval hlas.
,,Uhm.. asi nemá dobrú  náladu keď ťa takto vykopla´´ vyškieral sa. Mala som sto chutí mu jednu vypáliť. Veľkým oblúkom, som prešla popri ňom a šla naspäť do izby. Som unavená a hladná. Len nech nespíme v jednej posteli spolu. To pôjdem rovno na ulicu. Všade lepšie ako s týmto tu v jednej izbe. Vytiahla som si zo skrinky arašidy a sadla si na pohovku. Rozhodla som sa, že nasadím ignor a budem sa venovať telke.  Čo má otec zalubom? Kto to je a prečo je tu? Celý večer má netrápilo nič iné len čo má spoločné s otcom. Ani neviem o čom ten film je. Telka len tak vrčala, v izbe ticho...Pobrala som sa do kúpeľne umyť a ustlala som si na gauči.
,,Poď do postele, ja idem na gauč´´. Zamumlal s pod vankúša a mnou myklo. Chápete, všade ticho a zrazu niekto začne hovoriť. No nezľaknite sa.
,,Stačí mi pohovka.´´ odvetila som ostro a odišla.
Nech si spí v posteli. Mám tu telku, jedlo.. V telke dali nejaký akčný film, pri ktorom sa mi driemalo.
Prebudilo ma len to ako ma niekto zakrýva paplónom. Chcela som spať, takže bolo mi jedno kto to bol a čo so mnou robil. Pokiaľ ma neznásilňoval alebo neunášal... fajn.
Čakala som či sa otec niekedy vôbec ozve. Na druhý deň mi nezavolal a o dva dni tiež nič. Pochodila som snáď všetko čo sa v Londýne len dalo...Začínalo ma to tam nudiť a napadlo ma že pôjdem niekde do baru. Zabavím sa a možno aj niekoho zbalím a následne odkopnem. Stačí ak ho oblbnem slovíčkami.. Prepášč ale nemôžeme byť spolu.. alebo Nejde to... a mám zábavu na celý večer. Ak som v bare stretla nejakých chalanov ktorý na mňa zízali a žmurkali šla som po nich. Dobozkávala som sa z jedným a šla som preč. Jednoducho sa vymazal zo života.Som možno sviňa, lenže ak by ste boli v mojej koži a nechceli by ste myslieť na hroznú udalosť, ktorá vás hlboko zasiahla, robili by ste to isté. Nebol pre mňa nič viac len zábavou. Blonďák si tiež robil svoje, do toho som sa nemontovala. To sa začne až keď príde otec. Teším sa. Hra sa len začína. Usmiala som sa popod nos ako diabol čo chystá pomstu. Ani neviem odkiaľ sa vo mne zobralo toľko nenávisti k blonďákovi, určite to bude tak lepšie. Skontrolovala som maily . Svietil mi tam od otca.
Konečne! Tak som zvedavá ako vysvetlí toho blonďáka v mojej izbe. Horlivo som čítala mail a mračila sa.
Milá Natalie, prepáč že som ti nepovedal o Jamesovi. Bolo to narýchlo. Teraz sa ti budem zdať, že som zbabelec a mamu som nikdy nemiloval. Opak je pravdou. Tvoju mamu som ľúbil a ľúbim ju doteraz. Keď zomrela, Lucy bola tá ktorá ma dala ako tak dokopy a pomocou nej som aspoň vedel vstať a postarať sa o teba. Pochop ma prosím, mám ťa veľmi rád a Lucy je dobrá žena, ktorú ľúbim tiež.. James je jej syn. Zaplavil ma smútok a hnev. Mala som chuť niekoho zobrať, bolo by mi srdečne jedno kto by to bol a hlavu mu otrieskať o múr. Mama zomrela len pred pár mesiacmi a už si našiel inú ženskú. Nie, zlosť si nevybijem na Lucy ale na Jamesovi. Vyzerá ako nejaký maznáčik. Proste 17ročné rozmaznané decko čo má vždy všetko. Nechcela som to čítať, no čosi vo mne ma prinútilo.
Viem že asi ťa žiadam o veľa, ale  pokús sa mať Lucy aspoň trochu rada. Keď prídem, predstavím ti ju. Je milá a teba si už obľúbila hoci ťa nevidela. Zdáš sa jej ako fajn dievča, tak ju rešpektuj a uvidíš že si padnete do oka. James bude u teba bývať. Lucy a ja chceme aby ste sa spoznali zatiaľ čo mi trčíme v Dubline. Bude to tak lepšie.. aspoň si na seba zvyknete :D.
Mamu ľúbim stále ale v živote sa treba pohnúť ďalej. Ak by mi Lucy nepomohla dostať sa z toho asi by si bola už v deckom domove...A ja by som sedel niekde v kúte a pil alebo pozeral do prázdna. Ľúdim ťa! Lucy  ti posiela pozdrav.
Slzy v očiach sa nedali zastaviť chápala som to ale toto som považovala trocha za zradu. Mám aspoň dostatok času porobiť Jamesovi zle. Pomsta bude veľmi sladká. Keď príde otec určite nebude žalovať , že som k nemu protivná a budeme sa tváriť že nič.
Fleur došla do izby a povedala že mám niekam zobrať Jamesa. S umelým úsmevom som jej sľúbila že večer ideme do baru.
Taxikár zastavil pred hotelom a šla som zaplatiť, ale spomenula som si na Jamesa..
„Aj keď si sa rozhodol ísť so mnou, budeš si musieť nájsť nejakú zábavu, lebo ja mám svoje plány, do ktorých ty nezapadáš. Zapíš si za uši, že to, že môj otec randí s tvojou mamou ešte neznamená, že sa spolu musíme bratríčkovať. O to nemám ani najmenší záujem. Takže ak ešte stále chceš ísť, tak poď a nezaostávaj. Hneď ako vojdeme do baru , každý pôjde svojím smerom, je to jasné?“
Pozeral na mňa, akoby som mu práve povedala, že Shrek naozaj existuje. Ústa mal dokorán otvorené a nezmohol sa na slovo. Nepotrebovala som od neho odpoveď. Otočila som sa na opätku a vstúpila do baru. Ďalej som sa nestarala o nejakého Jamesa.
Zajtra mu už niečo musím vyviesť, lebo sa z toho zbláznim.

Celý večer som sa výborne bavila. Našla som pár klubov, no vošla som len do jedného, ktorý vyzeral najschopnejšie. 
Odchytil si ma tam jeden chalan, volá sa Adam a celý večer so mnou komunikoval a pozval ma na drink. Rozprávali sme sa o všeličom..odkiaľ som, na akú školu chodím a tak. Pozval ma tancovať. Po hodine vymetania parketu som nutne potrebovala stoličku, pretože moje nohy práve trpeli, lebo niekto múdri si musel dať opätky. Objednala som si mojito, veď nechcela som stáť pred  Fleur v stave podnapitosti.
,,Si dobrá..´´ pochválil ma Adam a žmurkol.
Mávla som rukou. ,, To nič nebolo. Kedy si som chodila tancovať a vyhrala so pár súťaží a neskôr už nebol čas...
Nastala krátka pauza. Bolo dosť hodín a James sa niekde túlal po Londýne. Aj by som ho tam nechala, ale čo by to bolo za sestru.. pousmiala som sa a rozlúčila sa s Adamom.
Prezvonila som mu a počkala kým zavolá naspäť. Stála som na ulici a čakala kedy príde... Trvá mu to viac než babe v kúpeľni. Rozhodla som sa, že sa aspoň prejdem po ulici a poobzerám si výklady. Stála som pred H&M a pozerala na peknú modrú košeľu, musela som ju mať. Zajtra sem skočím a kúpim si ju.
,,Ups.. prepáč´´ narazil do mňa ktosi. Už-už som mala na jazyku nejakú ostrú poznámku, ale jeho oči boli zaújimavejšie. Také známe a modré ako oceán. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára